onsdag 1. september 2010

Reinsdyr med hatt og slips

Og ellers har eg visst fortsett å love nye blogginnlegg i hytt og pine, så då får eg vel bruke klagekvoten min óg.
Eg lir. Eg har det svært, svært vondt. Det er grusom, forferdeleg, uuthaldeleg. For eg har hatt gym. De må finne dykk ein ny bastard, for denne funkakerer ikkje lenger.



Eg oppheld meg for augeblikket midt i eit bursdagselskap i stova i eit raudt hybelbygg, ca. 20 minutters gange frå Valle sentrum. Med hatt. Og slips. Og vest. Og ei ny søster. 
This might get interesting.

Eg har tatt meg den friheit å erklære alle mobilbilete som godkjende bloggbilete. Let's a-go!



Eg har laga eit kjede av laminat, stifter og nederlandske interiørblad. 


A thing or two explained.


"It's-a me, Mario!"


Ny førtitotommers flatskjerm. Say whaaat?



Vi laga motiverande plakatar i norsken...
...og eg gjekk laus på oppgåva med liv og lyst.
(Dessutan er eg einaste nynorsktalande russiske reinsdyret i Valle)


Har fått tildelt arbeidsbenk.

Og startpakke. Vi brukar veldig mykje isopor i smykkeproduksjon.









1 kommentar:

Mr. Owen sa...

Såå kul arbeidsbenk :D:D kuult ;)