torsdag 22. juli 2010

Respiratorinnlegg

Sjølv om eg må ty til respirator for i det minste å gje inntrykk av at bloggen er i live, betyr ikkje det at ingenting skjer. Mobilkalendaren ser faktisk heller travel ut, med Countryfestival forrige helg, Malakoff no til helga, bryllaup neste helg, og deretter føl Biritur, Iron Maiden-konsert, utflytting og skulestart på Setesdal VGS fortløpande. Og etter det byrjar eg kanskje å blogge att, for å late som eg held kontakta.

Eg trur jaggu vi prøvar å redde dette med tilfeldige mobilbilete att, eg!
Som eg pleier å gjere...

Klipt meg! Og farga, for første gong sidan... februar? Biletet er uklårt fordi eg gløymde/ikkje gadd å ta av 'makro'fokuset.

Kjøpt meg båt! (Skip?) ...på tidlegare nemnde Countryfestival. Utnytta sjølvsagt kvelden til å krevje at folk refererte til meg som Captain Black Sparrow. Good times. Yarr.


Har de møtt brillene mine? Briller, lesarar. Lesarar, briller. Timon, Pumbaa.
Eg vurderer moglegheitene for at 'lesarar' kanskje skulle vore i eintal, ettersom eg mistenker at den einaste lesaren eg har er Niclas...


Mamma har bakt brød! Nomnomnomnomnomnomnomnomnom...




Skogstad har visst ikkje råd til å kjøpe Loudmouth-bukser, og har prøvd å sy sine eigne. For samanlikninga (og brifinga) si skuld, her er the Real Deal:
Stakkars, stakkars Skogstad...


PEACE OUT!

4 kommentarer:

Vilde sa...

Jeg leste bloggen din nå da :D haha til skogstad, HAHA.

Linda sa...

me lov ju!

Frk. Ingvaldsen sa...

Eg er fast lesar? :(

Mr. Owen sa...

Nei, Invild. Det er meg! >:)