søndag 10. april 2011

15DC: Dag Seks

I tråd med at eg ikkje eig skam, hiv eg meg på att på dette stadig aldrande prosjektet mitt, utan å love å bli noko meir regelmessig enn det eg har vore.
Deal with it.


Aight, dag nummer seks:
Fem ting du gjer når du kjedar deg




1. Tek bilete av meg sjølv saman med bestevenene mine.



2.  Ser på seriar. Meiningsfylte seriar med moden, intelligent humor. Naturligvis.


3. Skriv anonyme kjærleikserklæringar til menneske eg aldri har møtt og (forhåpentlegvis) aldri kjem til å møte.
4. Knurrar til alt, så lenge eg er sikker på at det ikkje kjem til å knurre tilbake.
5. Blandar medikament og snik det inn i maten til medhybelbuarane mine. 


Look what I done!
Det kan trykkjast på, men det anbefalast ikkje.


2 kommentarer:

Ingrid sa...

armbandet er flott !!!
Tenk at no er det berre få dagar til du er heime !

Frk. Ingvaldsen sa...

Eg syns du er kjempesøt, snill og superkul!
Derfor burde du blogge meir...
Klem
Din frøken Ingvaldsen