fredag 24. juni 2011

Ting Valle har lært meg

There is a place.


Like no place on earth.


Some say to survive it, you need to be as mad as a hatter.


Which luckily we are.






  1. Du har ikkje meir moro en du lagar sjøl - eller som folka i etasjen din sleng i trynet på deg, and then you better join them.
  2. Det fins heilage brusautomatar.
  3. Du kan dele opp galskapen, but they're gonna figure you out anyway.
  4. Alt kan spøtast. 
  5. Usynlege vener er heilt normalt!
  6. Er du i tvil - heng deg på den første som smilte.
  7. Det er ikkje juks så lenge det funkar!

Og så sånn for å runde av skuleårets siste Valle-innlegg, 
Hei Linda!

Rorschach/Watchmen-ish terning. Uferdig og ufokusert, that's how I roll!

Afghanistansbrosje/krigsbrosje. Sølv og messing.

Tentamensoppgåve.

Ringskinne i sepiastøp.

Ring-ting i sandstøp.

Danger Days widow.

Filigransøyredobbar.

Resten ligg i ei kasse under senga mi, for eg har ferie.

3 kommentarer:

Linda sa...

Sjå der ja! Det hjelp å mase litt!! Reknar med eg får lov å sjå skikkelig på det når eg kjem, for eg e jo nysgjerrige veit du:)

Ps: ingenting med batman????

Nina M. Skinlo sa...

Eg har ikkje behaldt alt, då. Men eg har nokre andre ting som eg ikkje har bilete av.

Og nei, ingen Batman.

Lise "Lizzy" Engdal sa...

ROCK ON BRO!