onsdag 15. desember 2010

Femtande episode!

Diverre verkar det ikkje som om møtet med nissen har fått Nina til å snakke normalt att, og dei andre konsentrerer seg nok ein gong om å finne ut kven det er.
«Statsminister Jens Stoltenberg?» sukkar Ingvild, i mangel på betre forslag.
«Nai,» svarer nissen.
«Eg veit kven du er er!» utbryt Niclas og sprett ekstatisk opp. «Du er.... han der... han... Nei Guri, de veit kven eg meiner!»
«Nei, det gjer vi ikkje,» seier Synne, noko oppgitt.
«Han skalla,» seier Niclas, medan han prøvar å kome på namnet.
«Dagfinn Lyngbø!» foreslår Ingvild, men det er heller ikkje riktig.
«Han skalla som er med i alt!» fortset Skiljaren.
«Aksel Hennie?» spør nissen.
«JA!»
«Nai, det ar jai ikke.»
«Søren.»
«Nai.»
«Det var ikkje eit forslag!»


Maria stiller seg midt på stovegolvet. «Eg trur det er på tide at eg reiser.»
«Kvifor det?» spør Einar, sjølv om heller ikkje han har hatt sansen for religionslæra hennar.
«Dette er galskap,» svarer ho enkelt. «Vi er snødd faste i ei hytte på fjellet. De høyrer ikkje på meg, de har Morten Abel i bur i stova, nissen har skifta aksent fleire gongar, og eg trur ikkje han sjølv veit kor han er ifrå ein gong. Ingvild er besett av ein barkebåt, de lagar mat ut vindauget over eit bål som Einar på tenne kvar morgon fordi Niclas trykte på sjølvøydeleggjelsesknappen på kokeplata, og Nina er det umuleg å få ei normal setning ut av, samt at ho plutseleg har lært å skarre. Dette er den sjukaste julekalenderen eg nokon gong har vore med i!» Så marsjerer ho ut, og forsvinn i eit blaff av lys og englesong.
«Vi har eit problem,» seier Synne.
«At Maria nettopp peikte ut det meste som har skjedd her, inkludert det som hende før ho kom, som ho etter alle logiske reglar ikkje skulle vete?» spør Niclas.
«Nei,» svarer Synne. «Vi har nesten ikkje mat igjen.»


Er Gud verkeleg, og er det med hjelp frå han at Maria kjem seg ned frå fjellet? Er Gud ein mann? Har nokon i hytta ein kjønnssjukdom, og i så fall, korleis fekk dei den?
Kor mykje går butikkane i overskot når dei sel Freia sjokoladeplater for 15 kr?
Gjekk Bush til krig av personlege årsaker, og kva heiter oldefaren til Obama?
Desse spørsmåla får du garantert IKKJE svar på i neste episode!

1 kommentar:

Mr. Owen sa...

interessant spørsmål om sjokoladen... men eg ville tippe at dei heller ville gå i underskudd enn overkudd, 15kr er jo liksom halve prisen Av ka det kosta til vanlig?