fredag 17. desember 2010

Syttande episode!

«Nei, NO!» utbryt Einar. «No får det vere nok!» Han grip tak i nissemaska og rykkjer til, medan nissen ropar høgt i protest. Einar lar seg ikkje stoppe. Han dreg og dreg, og så dreg han litt til. Synne og Ingvild sit skrekkslegne og ser på. Bilete av gråtande ungar, andletslause nissar, agurk- og soppskyer rasar igjennom hovuda deira.
«Kva i...? Din ostepop!» seier Einar, når han innser at maska ikkje har rikka seg så mykje som ein kvart millimeter. «Har du limt den fast?»
«Karlssons klister!» bekreftar nissen.


«Vi treng mat,» stadfestar Niclas. «Har nokon forslag?»
«Vi kan jakte, då,» seier Einar.
«Korleis skal vi få til det?» spør Ingvild. «Vi har jo ikkje våpen.»
«Viss vi berre tek-»
«Ja, då gjer du det då, Einar,» avbryt Synne, og sjølv om Einar er fornærma over å bli avbroten, går han for å gjere kva han no enn hadde planlagt.
«HALLOOO?» er det nokon som ropar. «Er det nokon her?»
Innbyggjarane i hytta ser på kvarandre eit augeblikk. Niclas er den første som ser ut.
«EIT REINSDYR!» ropar han. «DET ER EIT REINSDYR!»
«MAT!» jublar Einar, grip kniven og stuper ut døra for å fange det. «Men... Piss meg i øyret!»
Synne og Ingvild spring ut bak han for å sjå kva alt rabalderet eigentleg handlar om.
«Det er jo BRITA!»
«Hei!» seier Brita, der ho sit på ryggen til reinsdyret. «Korleis går det?»
«Fint,» svarer Ingvild fortumla. «Men kva gjer du her?»
«Neeei, eg tenkte eg skulle stikke innom ein tur, og sjå korleis de har det,» svarer Brita. «Og så tenkte eg de var svoltne, så då tok eg med litt mat til dykk!»
«MAT!» jublar Einar.


Etter dei har forklart situasjonen for Brita, blir ho sitjande stille nokre sekund.
«Nina då?» spør ho.
«Me går laaaangt tilbake til de gaaaamle dager, då alt var svart kvitt...»
«Jaha.»
«Nettopp,» bekreftar Niclas.
«Men eg må vel gå, eg,» seier ho. «Eg må jo fòre hesten!» Og før dei veit ordet av det, har ho ridd sin veg på reinsdyret sitt.


Er det mogleg å ri på eit reinsdyr? Og i så fall, er det behageleg? Kan det anbefalast?
Betyr denne gjesteopptredenen at Brita har fått hemmeleg innpass i TCCB? Søv ho på sofaen no, eller berre ser det sånn ut?
Kva er eigentleg i 17. luke på Haribo-kalenderen?

1 kommentar:

Mr. Owen sa...

Folk kjem å går heile tida. Koffer kan ikkje vi òg berre stikke? xP