lørdag 15. november 2008

Resultatet av MR-undersøkelsen...

...lyder som følger:

"Kjære Nina Mari Skinlo!

Det er kommet svar på MR av hjernen og det er helt normalt!
Vennleg helsing

Nordfjord sjukehus, Rad avd."

Så velger eg å oversjå visse kommentarer fra blant anna Niclas (""og det er helt normalt!" dei sa ikkje noke om at du va det xP") og Guro ("MR maskina er ødelagt ! :(") og leve i den tru at det ikkje er noko gale med meg. :)



Dessutan var eg på besøk/hospitering/utplassering på vidaregåande skule. Eg var på Design & Handverk, og der fekk vi prøve oss på blant anna Photoshop (Photoshop CS3 Extended, for dei som interesserte i det). Oppgåva var å finne eit bakgrunnsbilde på Gooogle og manipulere inn eit bilde av seg sjølv i forgrunnen. Eg overdreiv kanskje litt, men :)
Her er resultatet:



Sov godt :)

1 kommentar:

Linda sa...

hæ? er bildet manipulert?
det er jo heilt likt deg jo!!! waaaahahahahahahahahaha