lørdag 11. april 2009

Påske!

Eg hadde egentlig tenkt å legge inn nytt innlegg på onsdag, men kom liksom aldri så langt...
Men påske har det vore her i huset óg. Pyntinga er det mamma som har tatt seg av, og det er heldigvis ikkje like mange kyllingar ute no som det har vore eit par år før.

Påskeegg må man ha! (sjølv om man nesten er for gammal)

(og ja, faktisk, Ringenes Herre dyne- og putetrekk)

Ellers held eg på med eit lite smykkeprosjekt, men har bestemt meg for å ikkje legge ut noko bilde før eg er heilt ferdig. Alt som gjenstår er å setje saman delane.

Katten var ferdig med antibiotikakur i går og vi synest å sjå at han har kvikna til litt, sjølv om foten ikkje er heilt bra enno, så går det iallfall rette vegen.


Gode gjenståande påskedagar!

1 kommentar:

Linda sa...

påskeegg, bortskjemt!!!!

god bedring til pusen!!
gleeeeda meg til å sjå smykker!!