torsdag 17. februar 2011

15DC: Dag Fem

Eg kan trøyste dykk med at dagens innlegg blir ganske kortfatta, ettesom eg skal bruke morgondagen på å late som eg er ein sosial og glad person. Dei som etter dette meiner at eg ikkje gjer ein innsats for skulen min, kan gå og henge seg.




Dag fem:
Fem teikn på at du IKKJE likar nokon


Let's just get this over with.

  1. Eg svarar kun i einstavelsesord.
  2. Eg baksnakkar personen til alle mine vener og set ut stygge rykter på Facebook.
  3. Eg forfølgjer personen med hagle og ventar på ein situasjon der eg kan skyte han/ho i ryggen og sleppe unna med det.
  4. Eg brukar minst førti prosent av fritida mi på å planlegge mord - men ender opp med å forkaste dei fleste ideane fordi dei ikkje høyrest smertefulle nok ut.
  5. Eg drep små skogsdyr og spikrar dei opp på døra deira.
Sånn. That sounds about right.

Åtte dagar att. Bob, give me strength...

4 kommentarer:

Mr. Owen sa...

Hei, du...
dette blei vel litt feil?

Nina M. Skinlo sa...

Å?

Bob sa...

Ja...
skulle du ikke skrive hver dag i 15 dager? :)
(fra Niclas)

Frk. Ingvaldsen sa...

Hahahaha
Bobs ord er lov
Ikkje gløym det
!